Subject: Klienditeenindus Justiitsministeeriumi kodulehel
From: Renata Lääne <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 16:54:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiitsministeerium,

Teie koduleht justdigi.ee <http://justdigi.ee>  jätab väga professionaalse 
ja informatiivse mulje. Siiski oleme märganud, et külastajatel võib olla 
raskusi vajaliku teabe leidmisega. Otsingufunktsioon ei pruugi alati tagada 
soovitud tulemust ning see viib sageli olukorrani, kus inimesed pöörduvad 
oma küsimustega klienditeeninduse poole, mille tulemusel võivad kõned 
kuhjuda ja ooteajad pikeneda.

Meie oleme Eesti startup, mis on välja töötanud lahenduse, mis aitab 
klienditeeninduse viia uuele tasemele. Pakume teie kodulehele nutikat 
vestlusakent (juturobotit), mis asetseks ekraani paremas allnurgas ning 
suudaks vastata külastajate küsimustele ööpäevaringselt eesti, inglise, 
ukraina ja paljudes muudes keeltes. Meie lahendus põhineb täielikult 
tehisintellektil ning suudab pakkuda vastuseid piiranguteta ja arvestada 
kontekstiga, kasutades selleks teie veebilehel olemasolevat infot, nagu KKK, 
veebilehe sisu ning vajadusel ka muid usaldusväärseid allikaid.

Kellega teie organisatsioonist oleks võimalik seda teemat lähemalt arutada?

Lugupidamisega,

Renata Lääne

Customer Support

 <https://www.instagram.com/crowdy.ai/> 
<https://www.linkedin.com/company/crowdy-ai-bot/> 
<https://x.com/Crowdy_ai>   <https://www.youtube.com/@Crowdy_ai> 
<https://www.facebook.com/people/Crowdyai/61569133470985/>

Crowdy OÜ

Laeva 2, Tallinn, 10111, Estonia

+372 5820 5605

 <http://www.crowdy.ai/> www.crowdy.ai

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4ySsXQYiqZk1fA0PfsqNaA6MP8Pb6ZLA8em9Yc2iIgBkIQhhQrNSZczEqKPeeVhz0nIW7CHQ-tUFvt0>

  <https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXeC6BinMgp2yhF1HxZhHKU0IWuFnAaUtMHxSeTFicssIiWsbppDa9kIo6tTY8JsnVLpqRivXP5bfDgNYpwLTMdevmyP7le6SVCSOQ4lg8eKoZhSbPE9tKdTjIM_w9uk0JCDJLxzXg?key=kUik8myZn6IjcpUJuzqm7Q>

  _____

NOTICE OF CONFIDENTIALITY

This email and any files transmitted with it are confidential and intended 
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. 
Any unauthorized reading, use, distribution, or copying of the information 
contained herein is prohibited. If you have received this email in error, 
please notify Crowdy.ai if any error occurs at [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>